torsdag 28. april 2011

Å du store mi tid! Positivt svar på 7 måneders gammalt sjansespill


Tror du for f.. ja, unnskyld språkbruken men jeg er da en nordlending på mitt bryst, selv om jeg har emigrert lenger sør, ...aen ikke at æ fekk svar på kontaktannonsen min i dag! Jeg har helt glemt at jeg sendte inn til Norsk Ukeblad. Det var èn av mange, og kan ikke være yngre enn 7 måneder. Jeg gikk jo pokker som gressenke i nesten to år. I nøden lærer naken kjærring å spinne seier dem jo *glise*.

Nå er jeg altså i ei skikkelig knipe, ja vil faktisk strekke mæ te å kalle det et dilemma! Nå har jeg jo møtt en venn, i gode snilde Emil. Nå skal jeg plutselig få et luksusproblem der jeg må VELGE mellom han, og en 51 år gammel ungfole fra Telemark. Jo, takke mæ te. Råd mottas med takk ( p. s. jeg har byttet og har hemmelig telefonnummer nå)

Ingen kommentarer: