tirsdag 26. april 2011

Møte med svigermor - like spennende kvær gang!

Erverdige Agnetha (89) med lille Kimberly (for et tullenavn!)

Jeg har gått i ungdommen igjen! *Skratter*. Jeg ferierer hos min nye venn Emil her i Sverige, og i dag har jeg møtt "svigermora" mi. *Humrer godt over at ei gammel kjærring som meg blir ung i forhold*. Selv om vi er mer som jevnbyrdige venninnder å regne, med felles interesser og syn på det meste, er det artig at jeg føler meg som en rosenkinnrød førtiåring igjen når jeg møter min utkåredes mor for første gang. Det e da berre artig!

Ungen på bildet e ikke min *himler med øyan av lettelse og flire*. Det e datter te kvinnfolket te sønnen te Emil (puh!, for ei remse!). Ungen e altså hverken i kjødelig slekt med meg, eller noen andre i den familien (foruten kvinnfolket). Men men, dette er ikke mitt domene! Jeg har heldigvis nok med egne familiære feider! *Flirer*

Ingen kommentarer: