torsdag 28. april 2011

Tebake i Norge... Og Guri Schanke i kvart einaste ukeblad IGJEN *surmule*

Slik føler jeg meg nå... Som en tom kopp med kaffe (denne kaffen kjøpte jeg på kafe i Sverige, og den var pinadø svindyr. Nei, takke meg til kaffetraktern heime!)

Da er man tilbake til det gamle sure hersen fedrelandet. Har vært litt vemodig i dag. Det var trivelig i Sverige. Og jeg føler meg som ei nyforelska ungkvige! Har jommen ta begynt å bli litt forfengelig av meg også kjenner jeg.. Har et ønske om å gå ned 30 kg. Men det kan bli et livslangt prosjekt jeg ikke kan greie å oppfylle før jeg ligger under torva! *Skrattler av min morbide sans for humor*.
Har lyst å ta såkalt øyenbrynsløft også. Vil da for pokker ta meg ut jeg også! Blir lettere irritert på alle disse hurpene som alltid er i medias søkelys. Guri Schancke er en kvinne som provoserer meg ekstremt. Som om hun noen gang i sitt liv har gjort et ærlig dagsverk. Hardtarbeidende, tidligere landbrukere, flerbanrsmødre og kvinner med HISTORIE kan ikke forventes skal sprette rundt som slike porselensdukke sylfider! *Irriterer meg grønn*.

I dag skal jeg sløyfe den sedvanlige fyrstekakesnabben til kaffen, og heller spasere meg en tur ut å se på kvitveisen! Prosjekt "jeg kan greie meg med like lite majones som deg, Guri Schancke, du må ikke tro du er så forbaska perfekt" er i gang!

-Anne J.

Ingen kommentarer: