mandag 25. april 2011

God påske!

Min gode venninne Rita og Gråpus (eller raillfetta som ho kaller ho! katta altså, ho railler da så fælt)

God påske godtfolk! Jeg ferierer i Sverige, og besøker samtidig min gode venninne Rita. Det er merkelig å være tilbake i Sverige igjen. Jeg har nesten kvidd meg litt for å dra hit etter at Kent Fredric gikk bort. Det er altså så absurd å tenke på at det er over 4 år siden han forlot oss. Du får meg fortsatt til å tute din skitkaill! *Feller en tåre i vinglasset*. Men ellers har jeg det bra! Det ble heldigvis ikke noe av "søksmålet". Det er godt å vite at det nytter å prate fornuft med folk, så skjønner både den ene og den andre både litt av hvert. Når man får servert heile historien ser man at det ikke bare er svart kvitt! Nemlig! Noen mennesker fortjener å høre at de er toillat og, ja, jeg sier det rett ut, noen hæstkuker.

Ha ei fortsatt god påske. Jeg nyter tiden med god venn, god mat og mulige nye romanser... oppdatering følger *blunke*

Anne-J.

Ingen kommentarer: