tirsdag 24. juni 2008

Dagbok, og kakeservering

Ei dagbok på internett, hva er no egentlig dette for noe tull?

Vel, i dag var en heilt vanlig dag. Stod opp i 07.00 tida, tok ein rask dusj, laga meg en kraftig kopp med kaffe, stekt egg, mata kattan, bladd litt gjennom avisa på nettet (som den urbane kvinna æ e *blunke*), og gikk ut i fjøset for å se etter dyran.

Halv 9 kjørte jeg til arbeid. Det var mye papirarbeid i dag, men heldigvis var det kakeservering på personalrommet, så dagen gikk relativt greit.

Alltid like trivelige Kerstin med den herlige rabarbraken hun bød på i dag!

Så kom jeg hjem, rydda litt i huset, klept plena faktisk. Og så kom ho Randi, eldstedattera mi, og levert barnebarnet mitt te meg, sia ho ska ut å reis for helga. Så satte jeg meg ned for å skrive litt på internettet, og her æ e jammen ennu!

Ingen kommentarer: