onsdag 1. oktober 2008

Barnepass, og unge dyrevenner

Hei godtfolk!

Nei, la oss prøve å leve over sånne bånn-i-bøtta dager som kjem og går *smile oppriktig*.
Dagen i dag har vært alle tiders. Randi har vært på kurs igjen i dag, og ho bæssmor (meg), og småtrollan har kosa oss her heime.

Sjå kor godt Eystein og Rampus trivst ilag *flire godslig*

Det har tidvis vært så stilt og stusselig her heime, spesielt no som Solgunn har begynt på videregående på Mo, og jeg ikke lenger har så mange kattekull igjen. Nærmest så jeg gleder meg like mye som småguttan til jeg får ha dem sammen med meg *smile igjen*. Jeg får prøve å overse det faktum at dette er Randi sitt femte arbeidskurs gjennom NAV de siste 2 åra, og at det i grunnen ikke ser ut til å føre noe steds hen. Hun skulle blitt vernepleier, slik jeg sa til henne for alle de herrens år siden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

e lik ikkji at du utlevera mg å mine problema på nættet mammæ og e syns du ska slett dæ fæle bilde av mg og Børre. dæ e jo over tre år gammalt og e har jo gått ned 15 kg sia deinn tid..... sjekk facebookk for ainner bilda du kan legg ut istan. (Randi Margrethe)

Anne-J. sa...

Kjære Randi. Dette er en privat hjemmeside ment for meg og mine venner. Jeg håper du ikke tek deg for nær av det æ skriv, men jeg syns at sannheten må ut iblant og *le overbærende over meg selv den gamle bæssmora*. Er du ikke glad for at ho gamlemor er på nett i det hele tatt?

Og ja, jeg skal legge ut nyere bilder etterhvert.