lørdag 10. mai 2008

Godt humør, herlig familie

Jeg er SÅ forbasket stolt over min familie! Jeg får aldri sagt det nokk *flire godslig*. Torsdag og Fredag denne uken har Randi, min datter, deltatt på kurs gjennom NAV. Hun skal ut i praksis til sommeren. Hun er så dyktig. Ingen kan klage på at jeg ikke har ei grepa dame til datter, egen leilighet, to vakre sønner og en vellykket forlovede, og snart ute i jobb og studieplass på si til høsten ved helse og sosial linjen.
Jahn Even er en flott kar, og en svigermors drøm *blunke*. Forleden kveld reiste han til sjøs, og skal desverre være borte i 7 uker uten guttene og Randi. Men jeg hører rykter om fin sydentur etter hjemkomsten, og da skal vi no sjå på om ikke ho gamla greier å snike seg med *skratte*.
Solgunn, som har meg som "reservemamma" (avlastningsheim) er flink å leser til eksamen i fineværet, og så har hun vært så flink med årets kattungekull. Nesten alle ungene har allerede blitt solgt, og de første skal hentes i august. Det er no litt bedrøvelig å se dem gå, men det er folk som venter på katt helt nede i Drøbak, så det må vel bare stå tell *smile*.

Steven hører jeg ikke så mye i fra. Men jeg håper no sønnen min og skal begynne å tenke på familie snart. Du har jo jobb og hus der nede på østlandet så du må da greie å ordne deg dame også *skratte moderlig igjen*.

Ingen kommentarer: