tirsdag 20. mai 2008

Greetings from Sweden

Albert tekster hjem til fedrelandet på nasjonaldagen *smiler*


Ja, da har denne lykkelige kvinne tilbragt noen herlige dager i nord-sverige med min kavaler Albert. Jeg har hatt en velfortjent ferie fra gamlelandet, og har med hell ungått alt av 17.mai stress, og familiære stridigheter.

Så herrlig med litt fri! Jeg er fordømradet ta så sliten, sliten i sjelen. Solgunn har vært hos familien sin i Narvik, og gårdsdrifta og kattene har blitt tatt hånd om av mitt gode vennepar Kirstin og Bjørn. I.o.m at to kattunger som allerede var solgt strøk med, har jeg hatt litt komplikasjoner med finansen, men skuta ser ut til å ha kommet på rett kjøl.

Her i nabolandet har jeg og Albert nytt naturen og hverandre, han har presentert meg for barna sine og "grannarane". Han ble også med meg å besøke graven til Kent, noe jeg syns var en vakker symbolhandling.
Jeg regner med å kjøre hjemover midtukers, Solgunn skal busse nedover igjen torsdag, så jeg trenger ikke stresse før den tid.

Ingen kommentarer: