fredag 25. mars 2011

Bare for å gjøre én ting klinkende klart

Dette er min personlige internett-journal, så hvis noen føler seg støtt over hva som står der så er døren der til venstre; hadet bra, takk og farvel! Det er absolutt ingen obligatoritet å lese mine subjektive refleksjoner og tanker. Så til bitre svigerdøtre, og andre som nå enn måtte ha et problem med hva jeg skriver; SLUTT Å LES *riste oppgitt på hodet*

Jeg gjorde ett såkalt gogelsøk etter "oppgitt" og da dukket også Mullah Krekar opp. Ja, tenk - vi er nok like oppgitte begge to iblant! *Ler*

3 kommentarer:

Anne-J. sa...

nei, han tykji. Det der er jo han der Ali Raja. *Må flire av meg selv og virrehaue mitt*

Arnhild Sivertsen sa...

Så trivelig å se at du har begynt å blogge igjen Anne Jorunn! Og jeg er helt enig med deg! Man er ikke herre over mye her i livet, men sin egen nettside den står i det minste for egen regning! Klem fra din kjære venninne Arnhild

Anonym sa...

heeregud han heter abid dumma