søndag 22. mai 2011

Skuffelse og gryende hatskhet

Æ har altså fått så mye PES i dag, fra mænneska æ trudde sto mæ nær og respekterte mæ som venn og slektning. Men neida, etter at jeg lot gårsdagens bombe falle har mennesker jeg trodde jeg kjente ut og inn kommet til meg for å irettesette meg og generelt slenge med feitleppa si til meg.
De snakker om "tillit" og om "verdighet". Bruker fraser som "ført bak lyset", "forrådt", "lurt". Hut dere til helvete ut alle sammen!

Jeg bryter herved kontakten med alle disse møkkafolkene som ikke har vist et fnugg av støtte for min person, men som heller hiver seg på hylekoret og skal dømme og fordømme. Jeg greier meg alle tiders flott uten denne gjengen! Jeg og Boddleif har det FLOTT i tosomheten!

(ps. jeg har gått ned 4 kg siden sist veiing. *gledesstråle*)

Ingen kommentarer: