torsdag 13. mars 2008

Verk i skuldran, langt yrkesaktivt liv og nyhetsbildet

Hei alle tilhengere!

Nå har jeg pause i arbeidsddagen. Siden jeg går på halv sykemelding nå, og sitter heime med kaffi og IFA drops, så e det vel egentlig ikke mye til arbeidsdag *blunke lurt*. Men sånn er det, når man verker slik i skuldrene og nakken som jeg gjør etter å ha oppofra meg til div. arbeidsgivere siden tidlige ungdomsår! For æ har nemlig vært arbeidsaktiv siden jeg var 13. Ikke mange av dagens "curling-generasjon" som kan skryte av det samme nei.

I dag er en fin dag på disse kanter. Det er stilt i huset, Solveig er på skola, telefonen står stille, og alle sultne maga har fått frokost for leng sia. Jeg tok meg i å sitte å dvele over denne "truselen fra øst", - og da meiner jeg Islam. Jeg føler at det ikke er så enkelt å vite hva man skal tru på og overse av all den venstre-propagandaen i nyhetsbildet vårt. Det er jo nesten så man ikke tør sei si mening i det hele tatt! I norge i dag er det kun lov å meine det som den såkalte eliten har fastslått at er riktig, hvis ikke er man avviker, nazist, fascist, og det som værre er. Men æ sier det, vi skal være stolte av oss sjøl, og ikke la oss rævkjøre av noen. og da meiner jeg generelt *le over ufrivllig vits*.

Ja, nå skal jeg en tur utfor husveggen å se på vårsola. ha en flott dag!

Ingen kommentarer: