mandag 25. april 2011

Kjærlighet til Sverige, lykke og hemmelig telefonnummer

Her i Sverige er dagene herlige! Det e så godt å være tebake. Jeg kjenner det er her jeg føler meg virkelig heime. Funderer sterkere og sterkere på om jeg skal ta å bosette meg her for godt. Det er bare det at byråkrati og økonomi alltid stikker kjepper i julene. *Sukke over tanke på arbeidsledighetstrygd og skulderverk etter mange aktive år i arbeidslivet*.

Emil og Helga hilser på!

Jeg har som såvidt nevnt tidligar truffet en ny venn her i Sverige. Emil er en kjekk kar i sin beste alder, skilt og ferdig med andre kvinnfolk *skratter*. Orden på økonomi og voksne barn (som heldigvis har forlatt redet!). Og ikke minst så er han intelligent og reflektert, og med en god dose ramsalt humor - slik jeg liker det! *Smiler fra øre til øre*

Jeg forlenger påskeferien noen dager til her i godværet i godt selskap *smiler igjen, så det gjør vondt i kinnene*. Avslutningsvis vil jeg bare opplyse om at jeg har ordnet meg hemmelig telefonnummer, og fjernet meg fra diverse mulige kontaktarenaer. Jeg ble desverre nødt til å gå til det skrittet. Bedre føre var! Har ikke lyst på flere ubehagelige opprigninger (og beskyldninger *skjære tenner*) slik som nå nylig. Så er det noen som vil ha tak i meg får de nesten prøve å finne meg personlig *flirer*.

Anne-J.

5 kommentarer:

Arnhild Sivertsen sa...

Det ser virkelig ut som du storkoser deg Anne! Nyt dagene! Har du skiftet telefonnummer også nå? Du får ta å slå på tråden når du kommer tilbake. Klem fra din venninne Arnhild

Anne-J. sa...

Nei eg har ikke bytta telefonnummer! Det e det samme gamle *flirer*. Blir så helsikes frustrert av å te stadighet bli oppringt av gud og hvermann. No sist var det jo både oppfølgingsteamet rundt ho Solgunn, og den her organisasjonen "Slettmeg" som sku ha tak i meg. Det blir berre rett og slett for mye i blant! E glad jeg holder hus i Sverige noen dager, slik at stormen får ridd av litt! *Skratter*

Anonym sa...

han va kjekkar einn Albert ihvertfall. vess du har tenkt å fløtt te sverige må du gi beskjed. det e ille nok at du har fløttæ te vestlaindet, du må kji gløm at du har tre barnebarn som træng pass i blant eller syns du at dotter di ikkji ska ha tia te å jobb å utdann se kanskje

Anne-J. sa...

Slutt å vær så forbaska nesevis på sida mi Randi. Det er ikke bare meg det står på når det gjelder besøk av barnebarnan! De er da gamle nok til å flyg nedover på egen hånd. Har du hatt noe hell med slankinga di? Jeg trenger tips. Er møkkalei av asparges og havregrøt. Tror jeg trives som ei dundre! Så flott at det er arvelig da, så jeg slipper å føle meg einsom! *Flirer høyt med tanke på vår felles fysikk, tross i 32 års aldersforskjell*

Bjørg sa...

Jeg synes du skal følge hjertet, Anne-Jorunn!