søndag 10. april 2011

Saksøkt




Da har man opplevd sitt første søksmål! *Flirer godt, men er samtidig vemodig*. Hvor skal dette ende? Som profilert person må man vel bare finne seg i det meste, og nå har også jeg opplevd å få "kastet et søksmål" etter meg. Det vil kanskje ikke juridisk sett klassifisere som søksmål, men det er den mest nærliggandes definisjonen, så jeg holder meg til den. Saken er den at jeg har blitt kontaktet av en orginasjonon som angivelig heter "Slett meg", hvor enkeltpersoner kan klage sin nød (sutre) fordi de angivlelig skal være hengt ut på internett, eller at de SELV har lekket intime bilder og hva vet nå jeg som de angrer på. Det er altså en veldig familiært nær person som har "saksøkt" meg, (vi er ikke i blodsslekt, det skal sies med en gang, takk og pris), så jeg er rimelig rystet må jeg innrømme. Vi får se hvor dette bærer, og bærer det gale veien får jeg bare si takk for meg!

Deres Anne-J.

Ingen kommentarer: