tirsdag 29. april 2008

En ny dag her i nord

God morgen godtfolk!
Det har vært ei begivenhetsrik helg. Jeg har hatt det meget hyggelig med min svenske kavaler Albert. Vi har allerede avtalt å møtes igjen i Juni. Jeg har bestemt meg for å bryte mitt forhold med Kent, og han skal bli underrettet så snart jeg får tak i han. Kent og jeg har hatt hverandre i 7 år, og han har på mange måter vært en god støtte for meg. En klippe i livet mitt. Vi fann hverandre i en periode jeg trodde hele livet hadde raknet for meg. Jeg var ensom, alenemor, midt i livet og forvirret. Kent kom som seilende opp mot min havn med en levemåte på som utviste stor visdom om de store ting i livet. Jeg er takknemlig for å ha hatt ham i livet mitt. Men, livet må gå videre!

Ho godeste Randi fann det forgodt å komme hjem igjen forleden også. Hun har mistet bankkortet sitt og tømt sparekontoen, og er sole klar over at hun herretter må trå stille i dørene! Jeg vet Jahn Even er mektig fornærmet. Hun har en stor jobb med å holde forholdet sitt fast i sømmene. Det er ikke bare bare å leke familie. Det er Randi nødt å lære seg.

Det er vel og bra å være uten unger her heime. Kattene krever sitt, og nå som Tharsania Loubell Princess (Prikken på kort! *le*) har fått sitt første kull og jeg allerede har tre bestillinger inne, så må jeg passe på at alt går skikkelig for seg. Det krever jobbing å opprettholde et godt rykte som seriøs oppdretter. Og det akter jeg å fortsette med. Så får heller romantikken komme litt på siden *skratte*.

Ingen kommentarer: