fredag 25. april 2008

God helg

Nu er denne gamle jenten nok blitt litt avhengig av nettjournalen sin *blunke*. Ja, jeg trivest godt med å skrive til mine venner og bekjente her på denne siden. Jeg syns jeg skylder dem såpass, og jeg skjemmes ikke. Når sant skal sies er det lite jeg skjemmes for i det hele tatt! Ja jeg går ikke av veien for å komme med saftig kritikk av personer jeg ikke liker, eller å dele av mitt eget privatliv. Man er jo tross alt anonym her på nettet, og jeg er stolt av meg og mitt. Og Solgunn.

I morges stod jeg altså så tidlig opp at det var så vidt æ greide å stå på benan. Når man har to unger, en tenåring og en hel horvel med katter og kattunger, så er det ikke rart ei gammel frøken blir tullat i hauet! Heldigivis har min datters venninne Linda-Merethe tatt på seg å passe ungene i helgen. Jeg får tross alt besøk, og strekker meg kun så langt, tross i nært slektskap. Randi får pikadø passe ungan sine sjøl, når hun stikker av å skaper slik uro i familien sin så er det ikke midt problem. Jahn Even ringte meg i går kveld, da hadde han nådd Vestfold. Det er en spennede detektivjakt dette, å prøve å spore opp Randi og hennes venninder, men jeg kan ikke si det fryder meg så voldsomt.

Nå venter jeg på besøket mitt som lander på flyplassen i ettermiddag. Vi skal ha en trivelig helg, og jeg skal ta ham med ut på fjorden og vise han vår vakre kyst og natur. Jeg har også kjøpt inn god vin og likør til oss. Jeg tenker å tilberede sjømat i kveld, også spise ute i morgen. Ja jommen skal dette bli en romantisk og trivelig helg, selv om det kun er vennskap oss i mellom! Kent er fortsatt min hjertevenn, men vi har vår egen avtale oss i mellom, og jeg vet at siden vi ses så skjeldent så er det lov å hygge seg i annet selskap en gang i blant.

God helg!

Ingen kommentarer: