onsdag 30. april 2008

Motgang

Solgunn klager på det meste, og det gjør meg ærlig talt litt forbannet. Ikke at jeg er ute etter å plage veitja, jeg har aldri lagt hånd på noen i hele mitt liv (utenom mannfolk *blunke*). Men Solgunn presser termostaten i været noen ganger! Og disse helsikes russebilene, russen er ikke godt for noe. At ungdommen ikke innser at det er bortkastet tid og penger og holde på slik å gjøre seg selv til idiot.

I dag er jeg nok litt amper. Dere må bare beklage *le overbærende*. Jeg savner Albert føler jeg, eller jeg savner generelt voksent selskap. Solgunn og kattan krever så mye energi, jeg skulle bare ønske jeg hadde noen til å avlaste meg innimellom. Det er jo nermest slik at det er jeg som skulle vært i fosterhjem *le med tanke på Solgunn*. nei det er nok den alderen. Både for henne og jeg! Vi får bare være overbærende mot hverandre.

Dramaet hos Randi&co ser ikke ut til å ta noen ende. Nå har Jahn Even flyttet ut midlertidig til en venn, og det er ikke lenge til han må ut på sjøen igjen, og da kan det hende løpet er kjørt for 'a godeste Randi. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg er ikke særlig medfølende for henne. Selv om hun er min ekte og eneste datter.

I dag skal jeg til legekontoret og få utskrevet noen resepter og ordne i selvangivelsen og annet viktig papirarbeid jeg ikke har hatt tid å gjøre tidligere. Jeg ser fram til å begynne på jobb igjen, dagene blir litt tomme i lengden.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: