mandag 21. april 2008

Sol i nord, kidnappet datter

God dag folkens *smil*

Nå skinner sola her i nord! Jeg må inrømme jeg er i frytkelig godt humør i dag. Den eneste skåren i gleden er at Randi har blitt "kidnappet" til østlandet med en venninnegjeng. Det skal visst foregå forskjellige forlovelses ritualer jentene i mellom, bare synd ingen hadde avklart med hverken den kommende brudgommen eller brudemora! Nå sitter jeg altså her med småguttan på fanget. Børre og Eistein, to tente lys ser dem ut som de er så interessert i disse databeskjefigelsene mine *le høyt*. men vi skal nok få sørget for å få kose oss ja. Jahn Even får vel kontakt med 'a etterhvert skal dere se!
Tenkte å legge frem noen bilder av krokusen som har spiret så fint i hagen, men jeg finner ikke den hersens overføringskabelen. Mulig ikke ho Randi tok med seg den og *skratte*.
Nei no altså, nå skal æ og guttan ut å kike på finværet, og få ho Solgunn til å mate kyllingan.
Ha en flott dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han heitta faktisk Eystein, ikke Eistein mammæ.