torsdag 24. april 2008

Reservemamma, forsvunnet datter, ny flamme fra Sverige

Juhu så det går!

Nu raser alt av gårde i supertempo føles det som. Jeg har de siste dagene gått til bake til 20årene, i og med at jeg har vært reservemamma for mine to små barnebarn. De står igjen her som noen spørsmålstegn etter at mora forsvann, uten å ha gitt lyd fra seg siden!

Jahn Even har dratt ned til østlandet på oppdrag å finne sin tilkomne brud, som dro avgårde med venninner på "Bachelorette fest" som de så fint kalte det. Jeg må no si jeg ikke er særlig bekymra for 'a. Randi har hatt sånne perioder med voldsom trang til festligheter, men jeg bruker vanligvis å få beskjed før ungene parkeres hos meg.

Jeg får til helgen besøk av en venn fra Sverige. Nei, ikke Kent, men Albert. Vi har møtt hverandre på webben, så jeg er rimelig spent på om det blir gnistrer i luften av dette eller ei! *Le* Nei, jeg har ikke forhåpninger om noe giftemål, der er jeg heller mer bekymra for dattera mi, som rømmer til Østlandet etter å ha blitt forlovet. Nei, jeg tenker mer på de menneskelige behov. Slik vi alle har litt av *blunke flørtende*.

Håper guttan ikke er her hvis jeg får besøk. Det kan bli litt bråkat nemlig *le godslig*. Solgunn er no her alltids, og hun stiller opp. Jeg er veldig fornøyd Solgunn, du er flink.

Ingen kommentarer: